شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه مدآفرین

بسمه تعالی

شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه مدآفرین

  1. کلیه شرکت کنندگان در مسابقه باید با پوشش اسلامی و در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران حضور یابند.
  2. حضور در رویداد به صورت هایبرید صورت میپذیرد و شرکت کنندگان در مسابقه باید تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز طراحی (مداد، کاغذ، رنگ و…)، برش (قیچی،…)، الگو (خط کش، کاغذ الگو،سوزن و…) و دوخت (پارچه، نخ دوخت، خرج کار و….) را به همراه داشته باشند.
  3. هزینه ی ثبت نام به ازای هر تیم مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.
  4. شرکت کنندگان از زمان اعلام نتایج پذیرش نهایی تا روز مسابقه فرصت دارند که طرح مورد نظر خود را در دو روز با موضوع لباس محیط علم بانوان با الهام از “البسه و نقوش منسوجات کلات نادری” طراحی نمایند و در زمان مسابقه طرح مورد نظر خود را مجدداً کشیده و مراحل بعدی را انجام می دهند.
  5. شرکت کنندگان به هیچ عنوان طرح از پیش طراحی شده را نباید به همراه داشته باشند و کلیه مراحل طراحی، الگو، برش و دوخت باید در محل مسابقه صورت پذیرد. تخلف در این مورد منجر به حذف شرکت کننده خواهد شد.
  6. چهارمین دوره مسابقه مدآفرین به صورت تیمی برگزار می گردد؛ تیم‌ها سه نفره بوده و کلیه مراحل طراحی، برش، الگوسازی و دوخت توسط یک تیم انجام و هر تیم با نام خاص خود شناخته می شود و مسئولیت تیم نیز به عهده یکی از نفرات خواهد بود.
  7. مسابقه طی دو روز برگزار می شود و در هر روز یک لباس کامل دوخته شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد و نتایج کلی مسابقه در پایان روز دوم در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است شرکت کنندگان باید در هر دو روز مسابقه حضور داشته باشند.
  8. به تیم های اول تا سوم نیز جوایز نفیس به همراه لوح مسابقات و گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
  9. سایر شرکت کنندگان نیز گواهی حضور و لوح تیمی دریافت خواهند نمود.
  10. داوری آثار توسط داوران بنیاد ملی مد و لباس انجام می پذیرد.
  11. کلیه حقوق مادی و معنوی طرح ها و نمونه کارهای ارایه شده متعلق به شرکت طراحان تک پوش راییکا بوده و هیچگونه ادعایی در خصوص مالکیت طرح‌ها قابل پذیرش نمی باشد.

 

شماره حساب کارگروه مسابقات

* شماره شبا :

IR24-0570-0374-8101-4927-6001-01

بانک پاسارگاد

به نام گروه پژوهشی تحقیقات راهبردی نساجی حصان

 

برای شرکت در مسابقه

مبلغ قید شده در “شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه مدآفرین” را به شماره حساب ذکر شده واریز و فیش آن را اسکن و سپس فرم اینترنتی که لینک آن در زیر و همچنین در زیر گروه “مسابقه طراحی” در همین سایت قرار گرفته است را پر نمایید.

 

فرم اینترنتی شرکت در مسابقه