مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد بین‌المللی مدآفرین در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد بین المللی مدآفرین برگزار شد.
این مراسم همزمان با روز جوان و ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور جمعی از مسئولین کشور در سالن آمفی تاتر مسجد امام جعفر صادق برگزار گردید و در آن از ۱۰ طرح برتر رویداد طراحی لباس زنده مدآفرین با محوریت فلسطین آزاد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
این نشست با حضور دکتر غلامرضا حسن پور (رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور)، دکتر کاظمی (معاون بین الملل سازمان بسیج)، حجت الاسلام و المسلمین علم خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، آقای صدقی (رئیس اتحادیه خیاطان تهران)، علی اصغر بهبهانی (رئیس اتحادیه کشباف)، سرکار خانم روزبهانی (نماینده دفتر صنایع نساجی وزارت صمت)، جناب آقای سلیمانی (نماینده انجمن عفاف و حجاب)، سید نعمت موسوی (دبیر کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف)، دکتر امین مفتاحی (معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و دبیر اجرایی رویداد مدآفرین)، خانم تهمینه مولانا(رییس کمیته داوران مدآفرین) دکتر حمیده جعفری (رئیس دانشکده طراحی و لباس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب)، دکتر ربابه غزالی و دکتر ملوک خادمی (اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا) برگزار گردید.
در حاشیه این رویداد غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، با تاکید بر اهمیت رویداد مدآفرین در اعتلا فرهنگ و هنر کشور بیان داشت: این رویداد در سه دوره گذشته به صورت ملی برگزار شد و طراحان مستعد به بخش‌های صنف و صنعت معرفی شدند. امسال با توجه به وقایع اخیر تصمیم برآن شد تا در مقیاس بین‌المللی و با موضوع فلسطین آزاد میزبان شرکت‌کنندگانی از سوریه، لبنان، افغانستان، عراق و برگزیدگان ادوار قبل این رویداد باشیم.
در ادامه رویداد محمد مصطفی جهیر، رایزن اول سفارت فلسطین در ایران، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد بیان داشت: «فلسطین در حال سپری کردن دوران بسیار سختی است و امیدواریم که جامعه جهانی اقدام جدی جهت پایان دادن به جنگ و توحش در خاک ما انجام دهد.» وی در ادامه به هنرمندان فلسطینی اشاره نمود و اظهار داشت: «خیاطان و طراحان فلسطینی در زمره بهترین‌ها در جهان عرب هستند و با دقت و ظرافت به تولید کارهای دست دوز می‌پردازند که در دنیای عرب بی نظیر است. امیدواریم این چنین رویدادهایی را به زودی در قدس میزبانی کنیم.
دکتر امین مفتاحی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دبیر علمی این رویداد بیان داشت: حضور حدود ۳۰۰ طراح داخلی و خارجی در این رویداد نشان دهنده ظرفیت بالای طراحی لباس برای فعالیت های فرهنگی-هنری در منطقه و فضای بین الملل است و امید می رود این روند زمینه اتحاد هرچه بیشتر در بین هنرمندان و اندیشمندان جبهه مقاومت را بیش از پیش فراهم آورد.
دکتر ربابه غزالی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س) و رئیس کمیته طراحی لباس رویداد نیز به اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی اشاره نمود و بیان داشت: «طرح‌های ارائه شده همگی نشانگر درک عمیق طراحان از اهمیت موضوع فلسطین بود.»
لازم به ذکر است که جوایز نقدی این رویداد توسط بسیج اساتید دانشگاه الزهرا اهدا گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.